Selasa, 8 Jun 2010

hari yang heppi !!

holaaa...arini aku pergi ujian suara..dapat n0 10.. (ni sume salah mamat depan aku,dah la cakap tepon kuat2 mcm kan kat pasar malam, lembab plak tuh kan aku dah dapat no 10!) walaupun 7.45 aku dah terpacak kat situ.hmmm, tunggu penilai sampai pukul 8.30, dengar penilai membebel benda yang sama ulang-ulang (asik-asik duk kempen jadikla pengulas sukan! yeahh) sambil brag pasal kepandaian die dalam technical words berkenaan sukan nih..eleh..

last-last giliran orang pertama masuk konti adalah hampir jam 10 pagi okehh! aku tengok first timer macam nak terkucil pun ade,wakaka. terpaksa la aku jadik akak-akak yang chill kan adik-adik.. (okeh,aku dah tue, fine!) sampai giliran aku, penilai tanya serba sedikit n here i go..gedebuk gedebak prang prung prenggg hentam sana sini sikit, feeling DJ prasan glamour sikit, aku pun siap.. masa nak kuar penilai panggil aku...

penilai  I :  cik *E#@%^)))^%^%$#! (nama adalah rahsia! ngggeeeee) dah biasa jadik DJ ke?

aku        :  tak pernah.. (sambil cakap lembut-lembut perempuan melayu terakhir)

penilai I  :  tapi gaya macam pernah, suara sedappp (masa ni aku terpaksa tarik-tarik kain sikit sebab
                 die punye tahap kembang sampai nak terkoyak)

aku       : *senyum* (huh,see the leg laa)

penilai II: berminat nak jadik DJ tak?

aku       :  huh, DJ radio kerajaan ape kelas...cehhhhh



(ok, yang last tu aku tipu.....fine!!)

Tiada ulasan: