Khamis, 3 Jun 2010

giler lame blog ni tak ber update,da bersawang kut..hmm,tu la,orang ade blog,ko pun nak ade blog,tapi harammmmm..mr.H pun naek bosan tengok aku duk blogwalking jek,die beria suh aku tulis blog..harharhar..die tatau okeh pasal blog yang da berabuk nih! wahh,lately kehidupan aku da banyak berubah.aku sekang seorang isteri, walaupun weekend wife je pun..kihkihkih..insyaallah dalam 2 minggu lagik maybe aku akan pindah,mane tahan beb duk jejauh..woohohoho...alhamdulillah,kehidupan makin tenang n stabil. sekang aku plak teruja bile dengar orang nak kawin.sebab majlis aku dulu taklah se best mane pun..tak cukup masa nak plan kaw2,cam 'wedding tergempar' jek..walaupunnnn...
well,insyaallah 22 aribulan ni aku akan outstation hampir 3 minggu.tak jauh mane pun tapi agak meroyan gakla mr.H kena tinggal nanti..hihihi..kali ni aku galas tanggungjawab yang baru n tak penah aku kenal selame nih. insyaallah,aku cuba sebaik mungkin..walaupun sekang aku rase nak surrender jek..hehe.. ha,maghrib da masuk,ape lagik?daaa..

Tiada ulasan: