Isnin, 14 Disember 2009

peristiwa malam yang hangatt..

setelah macam2 dugaan aku lalui untuk melangkah ke alam baru, belum pun sempat nak tarik nafas lega malam tadi ade lagik kejutan untuk aku..tiba2 lokasi yang sepatutnya (sebahagian jelaaaa) majlis bahagia aku berlangsung lebih kurang 2 minggu lagi terbakar! rase nak bakar skali orang yang jadik punca kebakaran tu.. haiihhh,banyak tul dugaan..harap2 segalanya berbaloi..

siang tadi aku gi lagik klinik dr nathan kat bangsar.last week dah gi, untuk ubati masalah jerawat yang tiba2 carik pasal bila tarikh dah dekat giler camnih..kalo takat sikit2 aku redha lagik,nih dah sampai memudaratkan penglihatan orang yang melihat,memudarkan keayuan aku di hari bahagia nanti,aku nekad..tokleh dibiarkan,jerawat nih musti di ajar...! aku berkata-kata dalam ati..1st time melangkah keluar dari klinik tuh dulu,aku masih mampu tersenyum..fuhhh,selamat masih di bawah bajet.takyah la aku diet minggu tuh..ehiks! tapi siang tadik, debaran aku kalah dira n ash yang terkuar sehati berdansa malam tadik..cehhhh,ingat aku anak tokeh balak ke?? da la aku tunggu 2 jam, masuk jumpe doktor 5 minit..tunggu ubat lagik setengah jam..menyumpah2 sambil nangis mengongoi2 dalam ati,sumpah pasnih tamo datang dah! giler mahal nak mamposss!!

tapi yang buat aku nak meraung macam lagu new boyz dulu2 tuh,bile kuar dari klinik aku tengok keta aku dapat nota cinta dari dbkl..@%&&(**#$@^&!!!

Tiada ulasan: